Pyssel

2010-11-17 @ 21:18:28 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag har jag varit på vad jag kallar den tysta avdelningen, alltså Marknad. Där har jag tittat på mängder av traktorer, så många att jag nästan fick för mig att jag själv började se ut som en.

Efter jobbet hämtade jag och min mor ett paket på posten som hon hade beställt, lite julpyssel kallade hon det. Nyfiken som jag är, rev jag upp paketet lite i smyg när vi kom hem. Där låg 48st små vita påsar, snöre och även två paket klistermärken med siffror mellan 1 och 24. Kan någon gissa vad detta kommer att bli? Det kan jag.
 


Jag och Pojkvän var en runda på stranden och prommenarade förra helgen. Kastade macka och gissade fotspår och annat sånt mys. Så passade vi på att ta den klassiga och ack så obligatoriska puss-bilden, när vi ändå var i farten.

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback