Curlingkängor

2010-11-24 @ 15:49:41 Permalink Kläder&Annat Kommentarer (0) Trackbacks ()

Det känns att man börjar bli äldre när man planerar inför en välklädd vinter. Nu har till och med snön kommit och jag inser att min vita fina kappa, den duger inte i år. Kängorna jag har på fötterna må vara fina och håller vatten till viss del, men de duger inte heller mot kylan. Jag vill bara vara varm. Även om jag ska behöva se ut som en mischelingubbe, så vill jag bara vara varm.

Jag är inte känd för att vara en person som slänger ut stora summor. Man kan väl säga att jag oftast värderat kvantitet före kvalitet. Men i år ska jag investera i riktiga vinterkläder. Who cares about fashion? Det ska vara varmt, bekvämt och tåligt! Som Curlingkängor. Ett par rejäla som håller i många år, ett par Curling är tidslösa.

Kylan ska inte få tag i mig i år.


Jag och min kära plånbok ska på en prommenad tillsammans idag, stryd mot Nilssons.


Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback