Mycket nöje

2010-09-05 @ 20:21:49 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Detta har varit en bra vecka. Kankse en toppen vecka till och med.
Mycket nöje i det!

Jag gick och funderade på det nu när jag kom hem för en liten stund sen.
Så hade jag turen med mig att jag tittade ut genom vårt fönter precis i rättan stund. För där var den, min kvällssol. På väg ned. När jag tittade ut lyste himeln knall orange som mynnade ut i en klar rosa allt eftersom den dalade ner bakom grannens hustak. Det var en välspenderad minut. Ett väldigt bra avslut på helg, på min vecka. Nu är jag fylld med ro. Tänkte därför passa på ett plugga. Ni vet det är dags med sånt nu igen.



Frid vare med eder alla
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback