katt- och husvakt

2011-04-30 @ 10:29:10 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Älska detta väder! Speciellt när man spenderar helgen i Lyngby för att passa Östen och huset. Det är sjukt göttigt med uteplats och uterum: Frukost i solen, lunch i solen, kvällsmat i solen. Det gillar jag! Mamma och pappa är och hälsar på kungen, Stockholm alltså. Så jag och Pojkvän tar hand om ställningen här hemma. Igår hade vi tacos kväll och så toppade vi med chokladmousse och jordgubbar. Det var riktigt nice. Speciellt eftersom jordgubbarna var fantastikst goda!

Nu ska jag passa på ett slänga mig i en solstol under tiden Pojkvän är iväg och spelar match. Jag tänker inte röra mig många knop idag. Så det så.




Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback