Älska din soffa

2011-04-06 @ 11:25:08 Permalink Inredning Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag tycker att IKEA har ett ganska generöst erbjudande för stunden, man får 500kr att handla annat för ifall man köper en valfri soffa innan den 10:e april. Sånt här lockar folk! Det är nästan så att jag själv villl köpa en soffa bara för det...




Det här är min favorit soffa på IKEA, jag tycker att den är dö läcker. Det må vara så att den inte håller den bästa komforten, men den är väldigt trevlig att titta på. Så den här hade jag valt ifall jag skulle bege mig ut på soff-shopping! För mina "extra" 500 kr hade jag då köpt....


En pläd "STOCKHOLM", Kudden "GILDA" och kudden "DAGNY", desutom hade jag smackat på med lampan "VÄTE". En mysig lampa för att jämna ut de hårda/stela dragen i soffan med lite mer runda/mjuka drag. För mig handlar det om att hitta rätt balans! Sen håller jag mig helst till lite dova färger, hade klickat in lite färg genom mattan, lite ljusstakar, vaser och annat krimskrams.


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback