Julstress

2011-12-23 @ 14:11:49 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()



Detta har varit en ganska hektisk vecka med massor av saker som behövdes fixas och trixas med. Så har jag ju fyllt år och det blev en jätte bra dag med kalas med släkt och vänner hemma i Lyngby, där jag bjöd på hemmabakade kakor som jag stått och kämpat med under två kvällar. Jag bjöd på hallonmacrones med vit choklad fyllning och fudgebakelser - en given succé.

Igår gick jag en lång tur på stan tillsammans med Antonia och vi fixade de sista klapparna och pratade nyår. Resten av gårdagskvällen underhölls med paketinslagning.

 Just nu sitter jag och vilar i soffan i Lyngby medan julmusiken sprutar ur högtalarna. Malin kom med tåget i morse, hon och mamma står i köket och kokar knäck nu. Vi ska fortsätta med baket och allt julstöl, sen när pappa kommer hem ska vi klä granen och äta en massa gott. Det är jätte mysigt att ha familjen samlad såhär en dag innan jul. Ska passa på att gå och njuta utav det hela.

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback