No Thanks

2011-12-05 @ 19:48:03 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Andra veckan in i december och första snön har nu fallit. Det känns lovande!

Ikväll sitter jag ihopkurad på soffan och dricker Chai The för att få upp värmen lite. Det står en godisskål framför mig och jag är inte dett dugg sugen. Hör på den ni!

Wilma var ju här i lördags och sov över, det blev en massa snask och gottis. När vi lämnade av henne hos deras pappa i söndags åkte vi direkt vidare till Jens mamma eftersom Casper hade kalas. Från en tio åring, till en annan, blev det alltså. Det har alltså blivit väldigt mycket gottis i helgen och det får nu räcka för någon dag framåt. Mina julkallendrar får helt enkelt vänta.

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback