Strålande Jul

2011-12-28 @ 22:44:34 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Det har varit en strålande julhelg med en massa familj, god mat, många tända ljus och en del paket. Vi firade jul i Lyngby i vanlig ordning och i år firade även Jens med oss, vilket var super mysigt. Vi har fått en del nytt fint/nödvändigt till hemmet, en jävla massa chokladaskar och några slantar här och var. Jag är nöjd och glad. Men mest glad blev jag över smyckena som jag fick av mamma - som hon själv hade gjort på sin silversmedskurs! Jätte kul att få!




Familjens Ohlssons inslagna paket med vitt tema!








Traditionsenligt - Syster Malin skulle vara paketutdlare


Alla klappar till paketleken!


Jag och mitt hjärta




Designed by mamma Birgitta!

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback