YES or NO

2011-12-16 @ 19:48:54 Permalink Mitt Liv Kommentarer (1) Trackbacks ()

God afton!

Sitter och tittar på min man som packar en fikakorg inför imorgon. Vi ska till Ullared! Detta ska bli spännande, eftersom det var hur många år som helst sendan jag var där sist. Jag förväntar mig många fynd.

Förövrigt så sitter jag och funderar på mitt hår. Jag var inom hos Sara på Catwalk förra helgen och klippte av allt mitt slitna hår, på kvällen var vi och åt middag hos mna föräldrar och jag passade då på att få mammas hjälp till att färga det med. Så nu har jag axellångt hår och är mörk... igen. Jag är ganska sugen på något nytt fräscht och funderar därför på lugg. Vad tror ni? Jag kan inte bestämma mig.



/M

Kommentarer

Postat av: Anonym

Lugg!!

2012-01-11 @ 20:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback