Alla Hjärtans dag

2011-02-15 @ 18:46:49 Permalink Kärlek Kommentarer (0) Trackbacks ()

Det blev en kalasmysig alla hjärtans dag och det tackar jag för!
Jag var som sagt på min första gitarrlektion som jag har längtat efter i så många år. Det var en riktig hydare att faktikst sitta där och känna gitarren i knäet och att känna hur nära jag är absolut grymhet.

Efter gitarren kilade jag hem till söder och då jag kom in genom dörren stod min underbara pojkvän i köket och lagade en riktig gourmet middag, bordet var dukat med tända ljus och en flaska vin. Desutom drog vi på med en smarrig efterrätt. Som sagt så är Pojkvän värlens bästa och det berättade jag genom ett litet nallebud. Han blev jätte glad.



Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback