Happy V-day!

2011-02-14 @ 12:35:46 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Glad alla hjärtans dag!

Här sitter jag i mitten av klassrummet i Osby och äter lunch tillsammans med mina klassisar och pratar om helgen som varit. Jag själv har haft en bra helg! Men den gick alldeled för snabbt!

Min fredag bestod av jobb och sen en pojkvänsdate. I lördags däremot steg jag upp tidigt och åkte hem och duschade och klädde på mig så varmt jag kunde eftersom jag skulle till Trolleljungby för att hjälpa Antonia och Caroline med deras projektarbete. De ska starta igång scouterna igen, så jag jag var ute i friska vädret med en grupp barn och lekte och så vidare. På kvällen hade jag och Antonia äntligen fått in en myskväll. Mycket bra grej.

Igår var jag därmot lite stress-frövirrad med att jag skulle få gjort med företaget, gitarrlektioner, jobb, plugg osv. När jag fått allt peppersarbete gjort åkte jag iväg och jobbade i några timmar innan jag hamnade i Pojkväns soffa igen. Pojkväns mamma och lillebror var och hälsade på och bjöd på fika. Kristin hade bakat utsökta Macarones. Mums!! 

 

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback