Jag tycker om presenter

2011-02-27 @ 13:03:27 Permalink Kärlek Kommentarer (0) Trackbacks ()

Titta vad jag jag hittade på mitt nattygsbord när jag kom hem till Pojkvän igår!



Många nallar har blivit publicerade de senaste veckorna, detta är det nyaste tillskottet! Pojkvän kom hem ifrån sin semetster igår och tydligen kunde man ju inte åka utomlands utan att köpa med sin en present till sin käresta. Helt okej för mig! Ganska sött faktikst, och prallinerna var goda.

Måste suga in lite mer mys innan jag själv åker om några timmar, lite hjärtekorssande, men jag tror på en riktigt rolig resa med klassen!

Hoppas att ni andra får en toppen vecka, så hörs vi!
/M




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback