Lyckad shopping

2011-02-19 @ 20:20:40 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag har jag både bränt pengar och kalorier tillsamman med min mamma. Vi har varit ute på en shoppingrunda i Kristianstad vilket blev ganska lyckat. Jag älskar när jag tränar genom shopping! En lyckad shoppingtur på två timmar förbränner nämligen lika mycket som ett aerobic pass, för er som inte visste det.

Mitt mål var att hitta ett par "fin byxor" och det gjorde jag också, de är perfekta. I absolutley love them! De ska få följa med till Bryssel nästa vecka. En enklare klänning och ett choklad kaffe fick även följa med hem idag. Desutom köpte jag mer än mamma, så jag vann. Jag älskar att vinna.

Vi ses!
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback