Pack-dax

2011-02-25 @ 23:05:50 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag sitter och läser igenom vårt program inför den kommande veckan då vi ska på studieresa, styrt mot Bryssel. Jag är lite spänd, jag tror att vi kommer att ha riktigt latjo! Men jag har nu kommit till den där tråkiga och besvärliga biten - packa! Det är alltid lika svårt att veta vad man ska ha med sig. Vilken typ av kläder behöver jag? Hur många ombyten? Vilka skor ska jag ta med? Det är en klurig bit. Jag försöker plugga in vårt schema så jag har mer pejling på hur jag behöver/vill se ut.

Det är lite av ett dilemma det där, jag får helt enkelt spåna vidare.

Godkväll!


Någon som finner denna bild inspirerande? För det gör jag.

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback