Representation

2011-02-03 @ 18:40:25 Permalink Marknadsföring - Tankar&Funderingar Kommentarer (0) Trackbacks ()

På dagens agenda stod ÖSTERÄNGSKOLAN där jag, Sandra och Gullis hade bokat ett ståbord för att representera vår skola. Vi ville sätta Osby på deras karta inför deras framtida val.  Där var några stycken som verkade nappa och det är jag glad för. Enligt mig så borde alla gå min utbildning. Eftersom jag älskar den. Fast Österäng var till mestadels bara intresserade av gratisgodis då deras framtidplaner var att chilla, men jag är nöjd med att jag fick öva lite extra på mina säljar skills i alla fall.

Uffe-vaktmästare var förresten med framme och gav mig en kram. Han var precis lika glad som jag minns honom.



Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback