Sugen på...

2011-02-18 @ 18:42:32 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Det är så trevligt att komma hem efter ett par dagar hos Pojkvän och hitta sin lilla brevhög: Räkning, räkning, H&M erbjudande, räkning, reklam, LÖN. Som tur är så övervägde lönen mina räkningar vilket gillades. Det fick mig att inse att jag nog behöver en liten shoppingrunda. Det kliar lite i fingarrna efter något nytt och fräscht att kunna välkomna våren 2011 i. Det får bli en runda på stan imorgon!

Ikväll däremot blir det chill tillsammans med Antona. Vet inte riktigt vad vi ska ha för oss men dricka vin skulle vi iaf. Det kanske blir en runda på hessle ikväll. Tiden får utgöra det hela.

Ha det gott!
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback