Samling i Hässleholm

2011-02-20 @ 21:22:23 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Prisa gud för det härliga vädret! Hade det inte varit så att jag redan var uppbokad hela dagen så hade jag tagit mig en ordentlig promenad i det strålande solskenet. Men istället började jag dagen med att jobba 9-13 och därefter begav jag mig till Hässleholm för att möta upp Markus och Viktor ifrån klassen för att jobba med vårt grupparbete. Vi slog läger på ett café vars namn jag inte minns och gick igenom vad som skulle göras innan D-day, alltså tisdag. Sara fick nys om att befann oss i Hässleholm och kom därför förbi för att tjöta lite. Gott snack.

Kvällen har sedan spenderats i Pojkväns lägenhet, där jag suttit och pluggat. Pojkvän är dock på skidsemester men jag kommer att använda hans lägenhet som plugg-stuga denna tenta-veckan. På torsdag gäller det. 


Marcus och Viktor i Köpenhamn, från vår studieresa i våras

Vi började snacka lite om vår kommande studieresa idag. Nästa söndag beger vi oss mot Bryssel och vi har höga förväntningar! Jag tror att det kommer att bli riktigt kul!

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback