En andra plats

2011-02-25 @ 09:32:20 Permalink Marknadsföring - Tankar&Funderingar Kommentarer (0) Trackbacks ()

Godmorgon kär ni!

Nyvaken och lagom mosig huvudet, så ligger jag här i sängen med datorn i knäet och tycker aningen synd om mig själv eftersom jag har feber. Men, en sak som värmde mitt hjärta denna morgon var att våra betyg för storytelling uppgiften, som jag pratade om för någon vecka sedan, hade publicerats på vår skolsida. Jag blev rankad som näst bäst i klassen, yes! Jag nådde inte riktigt hela vägen fram, men det är okej. Sandra är en väl värdig vinnare! Jag känner mig hel nöjd med min andra plats.




My Storytelling assignment
Fru Grönbergs Interiör - Take notes while visiting [Inspiration. Livsstil. Drömmar]


Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback