Kritik

2011-02-05 @ 10:59:32 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Vi hade tenta igår på FEK och den gick fasansfullt dåligt, vilket jag tycker är jätte synd med tanke på att jag tycker att det är intressant. Men eftersom jag känner att jag har gjort allt vad har kunnat så känns det på något sett inte lika farligt. FEK är svårt och jag kan verkligen inte pressa in så mycket information på bara två veckor. Det blir korvstoppning = Dålig inlärningsform! Det är speciellt svårt inte när man inte har förstått någonting på de fyra föreläsningarna som vi har haft. Det beror till viss del på vår klass, vanligtvis tycker jag om den men under denna delkurs så har det bara varit en massa tjabb på lekisnivå som har fått mig att tappa fokusen. Låt Paul hålla en ordentlig föreläsning och ta era diskussioner efteråt istället så att vi andra också kan lära oss något! Och visa mer respekt mot Paul! Word!

Jag var bara tvungen att få ur mig det! Mot Duschen och roligare tider!

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback