Invalido

2011-01-05 @ 08:50:07 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Mitt nya år började med att jag gick och halkade. En rejäl vurpa på en isbana som vanligtvis är känt som en parkeringsplats. Men nu vart det en isbana. Benen for i vädret och PANG sa det, när jag landade på min stakars rygg. Tacka vet jag min kära pälsmössa som dämpade smällen för mitt huvud! SÅ jag har varit Invalido i tre dagar nu. Men det är på bättringsväg, det är det.

Till råga på allt fick jag reda på att min kära mor och far lämnar mig nu i några dagar för att åka till Budapest för att fira bröllopsdagen (25 år). Jag blev lite avis, men önskar dem en trevlig tripp.

Jag själv är satt på kattvakt.


Vi ses
/M




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback