Lite Edge

2011-01-20 @ 11:35:21 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag försov mig en aning i morse och stormade upp med en väldig fart. När man försover sig så brukar jag i alla fall kunna känna mig lite lack och frustrerad, därför plockade jag fram den röda kavajen (nr. 18) från garderoben som fick mig att må bättre. Lite färg på den gråa vardagen kändes som den rätta medicinen. Det gav mig en extra boost, lite extra edge. Men så smsade mina projekt-kompisar och sa att de inte skulle dyka upp i skolan idag. Alltså satte jag mig själv även på hemmastudier. Den röda kavajen blev återigen inhängd i garderoben. Man behöver inte edge när man bara är hemma, då behöver man en goströja.


Frågan man mig så är den läcker. Där är så mycket liv igen.
Den ska nog få vara med imorgon istället, när jag håller min presentation.

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback