När poletten trillar ner

2011-01-31 @ 21:11:14 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Vilken bra start på veckan! Stryk det där jag sa senast om att världen bara snurrar, här har vi en som är back in the game. Jag har briljerat i skolan idag. Helt plötsligt så förstod jag allt vi gick igenom och det var riktigt härligt. Jag var med i spelet idag. Låt oss hoppas att detta sitter kvar till tentan på fredag.

Det är en av anledningarna till att jag har varit på bra humör idag. Mitt uppe i mitt glädjerus ringde dem även ifrån C4 musik och meddelade att dem äntligen har nya gitarrkurser klara för start. Så om två veckor börjas det! High Five! 

Mitt nya yrkesmål: Trubadur.



Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback