Grym dag

2011-01-13 @ 19:47:27 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Vilken otroligt bra och effektiv dag jag har haft idag! Det gör mig mycket glad.

Såhär har det sett ut på ett ungefär:
Jag gick upp ganska tidigt och började min dag med att åka in  och plugga på Duvanders för att skriva på min LIA-rapport. Åkte till Öllsjö där jag tog en skön prommanad, gick vidare till Tollo och hälsade på, hade möte med mina handladare som sedan tog mig med ut på lunch. Jag hann därefter med en trivsam runda på stan i väntan på bussen hem, jag powernapade på bussen och då jag kom hem tittade Antonia förbi på en fika. Efter ytterligare plugg kom mammsen och pappsen hem från sna jobb då vi hade lite kvalitetstid innan jag begav mig till posten för att hämta ut mina två efterlängtade paket (med massa nya skatter till garderoben) - vilket självklart krävde en del uppmärksamhet. Jag fixade därefter till lite mat och förberedde matlåda till morgondagen. Nu sitter jag bekvämt i soffan med en kaffe och två kakor och fortsätter mitt rapport skrivande i lugn och ro. Sen förväntar jag mig ett telefonsamtal från Pojkvän ganska snart (som är i Sälen).

Som pricken över i så har vädret varit underbart idag! Lunchen på Fredholms var även mycket god och jag har vart på toppen humör. Suverän dag! Och den är inte ens slut än! Tjoho!

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback