Storytelling Presentation

2011-01-24 @ 18:41:27 Permalink Marknadsföring - Tankar&Funderingar Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag var dagen då jag presenterade mitt Storytelling arbete. Det blev aldrig något i fredags eftersom jag tappade rösten under föregående vecka! Under fredagen fick Viktor agera högtalare ifall jag ville säga något. Lite lustigt, men ganska enerverande i längden.

Så idag var det dags att plocka fram ett entusiastiskt business humör när jag presenterade mitt koncept och idé inför våra "investerare". Jag sålde in mig riktigt bra så att det blev en liten fight mellan investerarna. Jag ville ha 300.000 till att öppna en ny butik, men summan jag fick slutade istället på 1 miljon, vílket jag tackar för. Min historia om drömmaren, Fru Grönberg, berörde alla. Desutom fick jag höra att jag har gåvan att låta intressant, jag ska tydligen vara mycket trevlig att lyssna på. Jag har glimten i ögat. Det var en härlig komplimang! Tack Paul!







Do you get it?
Take notes while visiting

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback