Strålande tider

2011-07-02 @ 21:15:30 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Det är strålande tider nu för tiden. Mitt liv har fått bra med fart.

Jag har tagit min examen och det var tre fanastiska sista dagar vi hade tillsammans. Kommer att minnas de med mycket värme, skratt och glädje. Jag och Jens har nu slagit till och gjort det officiellt - vi är sambos. Jag är så glad att ha hittat honom, min stora underbara kärlek. Jag har nu börjat jobba på Tollo och kommer att vara där tills December. Därefter får vi se vad som händer. Jag är själv mycket spänd på vad min framtid väntar.

Det har även varit midsommar, en högtid som ligger mig varmt om hjärtat. Det var då jag träffade min Jens. Antonia träffade även sin Johan. Vi friade tillsammans på landön och det var en trevlig kväll.

Förövrigt rullar allt på. Solen skiner och då blir det sol och bad, jag är väldigt nöjd och glad med mitt liv!


Midsommarparen ett år efter

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback