Den där...

2011-05-09 @ 10:04:38 Permalink Inredning Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag har suttit och glimtat in i hallen hela dagen. Små kikat med ett lite lurigt leende. Min fining står där. Den är så stilig och välbemötande. Jagtror att jag är lite kär i den. Jag har faktikst längtat efter den, har tänkt adoptera den ganska länge nu.. Och nu, nu står den äntligen här i hallen och hälsar alla välkommna med sin skönhet. Den gör ett oerhört bra jobb ifall man frågar mig. Det gör att jag känner mig nöjd. Så passar ju den så bra ihop med hatthyllan som Pojkvän fick av mig i julklapp. Det är en sensation. Ja, det är allt en riktig skönhet, den där hallmöbeln.


Köpt på Borett



/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback