Don't tell me what to do

2011-05-15 @ 23:00:54 Permalink Maria Fundrar Kommentarer (0) Trackbacks ()



Jag hittade ett sånt här personlighetstest. Jag kan tycka sådana saker kan vara lite spännande. Jag skulle svara på 41 frågor och sen skulle det ploppa upp en text om vad jag är för person. Mycket fascinerande. Det skulle alltså krävas 41 frågor - and then they had me all figured out. Just dom här 41 frågorna är det som krävs för att räkna ut vilken personlighets typ man är. Jag var skeptisk men lite spänd på samma gång. Snart skulle datorn berätta för mig vem jag var.

På beskrivningen som jag fick fram, låter det som att jag är en ganska varmhjärtad person, som dumdristigt sätter andras behov framför sina egna. Jag gillade delen om att jag har ett välutvecklat sinne för form och funtion. Detta kanske stämmer. Jag känner igen mig själv i denna text. Men. Det finns alltid ett men. Vad är det för yrken jag får fram? Vad hände där liksom? En lämplig karriär för mig är alltså hemmafru. Där ser man. Hur blir det ens en karriär? Plötsligt kändes inte det hela särskilt fascinerande längre.

Personlighetstestet hittade jag här.

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback