Finally!

2011-05-27 @ 13:24:35 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Äntligen så fungerar internet igen! Man är så handikappad utan och ännu värre blir det när TVn inte fungerar heller. Vad gör man i sådana lägen? När det dessutom regnar utanför? Vad sägs om att sluta med detta regn och ge folket mer sol istället? Jag röstar ja på det.

Det är fredag igen och det här är min sista dag på praktiken. Sista skoldagen över huvud taget. Nästa vecka blir det vara resume av de senaste två åren, på tisdag väntar YH International cup samt middag och på onsdag tar jag min examen. Det är så galet! Jag kan inte riktigt förstå det.

Jag sitter och skriver mitt sista arbete nu, min LIA rapport. Det går segt, men det ska gå.

Tanken med kvällen är att jag ska med till pubben i Vittskövle. Jag ska flörta med bartendern tänkte jag. Planen är att få följa med honom hem. Jag tänker lägga in min största charm. Det är Pojkvän som ska stå i baren ikväll så.

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback