You're just a animal developed in two

2011-05-01 @ 17:41:20 Permalink Musik Kommentarer (2) Trackbacks ()

Jag känner spralligheten i benen. Det kommer krypande allt mer, in i min kropp och ner i mina ben. Jag behöver aktivera mig med något. Frågan är bara med vad.. Jag skulle behöva diska, vilket känns fruktansvärt omotiverande. Men det hjälper med att lyssna på glad-låtar. Som den här: Man must dance - Jonhossi. Det är en riktigt check och trevig gammal dänga! Man blir så glad av den. 

 

A Monkey needs to dance, so do You!


Kommentarer

Postat av: Malin



A monkey needs to dance so Do you!

2011-05-02 @ 08:38:39

Postat av: Maria

You, and you, and you, and YOU!

2011-05-02 @ 20:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback