Den ofrivilliga spelaren

2011-11-15 @ 23:18:27 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Vi har haft finbesök ikväll. Den där Antonia Weber kom förbi och förgyllde vår afton.
Vi åt tacopaj och spelade spel!

Jag har länge varit sugen på att införskaffa mig ett roligt sällskapsspel. Jag tycker faktikst att det kan vara oerhört trevligt med sådant. Så nu när vi var på Bo Olsson i helgen tog vi tillfället i akt och införskaffade oss ett nytt spännande spel.

Den ofrivilliga spelaren heter spelet och har hitintills roat oss. Jag är nöjd med vårt köp.


Förövrigt så är jag väldigt förtjust i den här lådan. Vill ha denna i vårt nya vardagsrum sen...
Ifrån House Doctor

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback