Helgen i bilder

2011-11-07 @ 20:30:22 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag har verkligen haft en toppen helg. Det var jätte trevligt att hälsa på syster och vi har ju hunnit med både det ena och det andra.Shopping, Skål, Middag, Bio, Museum, fikat, tagit roliga bilder och skrattat en massa... Men det var även väldigt skönt att komma hem till söder, till min kille, som gjorde att min helg fick ett toppen avslut.

Här är helgen i bilder:



Väntan i Hässleholm.. Tur att man hade en bra hög med diverse tidningar för att underhålla sig.


Min fångst under dagens shopping...




Hittade bion vi var på i en av mina tidningar. Det där med smittande läskig stämmer bra.


Monsterfrukost med nybakat bröd och smoothie


Mumin mugg - Det gillar vi!




En bild ifrån museumet som jag gillade..


Så kom man hem till denna överraskning - värsta trerätters middagen med tända ljus och allt!


Förättsmacka med någon form av stekta chilli räkor (super god!)


Surdegsbakad fläskfilé med svampstuvnings fyllnad, ris och gorgonzola sås


Så avrundade vi med film och Winernougat glass med cocail bär! Åh, Jag har världens bästa kille!

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback