Skål!

2011-11-05 @ 11:33:27 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu är jag här, live ifrån Göteborg!

Jag spenderar helgen uppe hos syster och det har varit väldigt trevligt hitintills. Kom upp till Götet runt ett igår och då fick jag underhålla mig själv på stan ett tag innan syster anknöt sig. Det blev en ur på stan, köpte en trevlig tröja och en kokok. Därefter åkte vi hem och lagade mat och drack vin, tittade på idol och skrattade en massa. Det blev även en runda på Skål med några av hennes vänner. Mycket trevligt. Var hemma vid tre inatt - därav vaknade vi precis.

Vi vet inte riktigt hur vi ska lägga upp dagen ännu - funderar på att vara lite kulturella och gå på museum?
Ps. Vilken gåshud jag hade när Moa sjöng igår kväll. Jösses!

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback