Turn the light off

2011-11-12 @ 00:14:48 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Den här veckan har gått fruktansvärt snabbt. Tänk att det redan är helg... Jag har inga större planer denna helg, men det känns bra. Det är fars dag på söndag och då ska jag självklart visa min uppskattning till just min pappa. Det förtjänar han.

Just nu vill jag egentligen bara sova, men grannarna festar på ganska bra. Musiken brölar ur högtalarna och in i vår lägenhet samtidigt som man hör hur alla sjunger med i en fruktansvärt falsk och skrikig ton - alltså - det är nu festen är som bäst. Det gör mig glad att mina grannar vet hur man ska festar, men helt inte på bekostnad av min sömn. Så vill man samtidigt inte vara den där kinkiga grannen, The Pary Pooper. Så här ligger jag och stirrar i taket...Till råga på allt så ligger Jens bevid och snarkar.

Suck



Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback