All I want

2011-11-23 @ 21:47:57 Permalink Maria Fundrar Kommentarer (1) Trackbacks ()

Jag fick glada besked på jobbet idag , jag har fått en månad förlängt. Nu har jag jobb året ut och det är jag mycket tacksam för. Det känns väldigt skönt att kunna skjuta upp det där med att kalla sig arbetslös ytterligare en månad. Man vill ju helst undvika det där. Men det är också bara en månad. Mest av allt så önskar jag mig ett fast jobb, tyvärr så är det inte något man kan få i julklapp direkt. Ett jobb ges inte bara till en, det måste ju förtjänas. Jag tänker jobba på det där. Det hade bara känts så mycket enklare ifall jag visste exakt vart jag vill i livet.

Jag är tjugo år och är ivrig med att påbörja en karriär. Jag har drivet i mig, det gäller bara att hitta rätt ställe att lägga det på. Det är endast jag själv sätter gränserna. Kom ihåg det Ni andra också. Det är bara Du själv som sätter gränserna.


Kommentarer

Postat av: Ulrika

Va kul! Jag har själv fått lite mörkare sedan den där bilden men tänker mig att försöka få tillbaka den nyansen igen =)

2011-11-23 @ 22:21:27
URL: http://colorelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback