Tänd ett ljus

2011-11-27 @ 13:33:55 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()





Glad första advent!

Själv har jag inget advenspynt att sätta upp in mina fönster ännu, men jag kan nog få in stämningen i lägenheten ändå. Tanken är att vi ska städa upp lite här hemma sedan ska vi bege oss ut på skyltsöndagen. Jag ska dra med mig Jens och det ska bli mysigt. Har vi tur så kommer Isabella och dricker glögg med oss senare ikväll!

Helgen har förövrigt spenderats i Brösarp hos Jens mamma vilket har varit väldigt trevligt. Vi fick med oss lite smått och gott hem som ni kanske ser... Jag fick en ny kinder kallender som jag känner mig väldigt nöjd över och Jens fick en snappskallender. Något som gjorde vistelsen ännu bättre var att dem hade hittat en liten kattunge som dem nu tog hand om. Så hjärtekrossande söt! En riktig dunboll som desutom var hon pittögd! Jag blev helt kär.

Glöm inte tända första ljuset ikväll.
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback