Watch Out

2011-11-06 @ 09:54:21 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Godmorgon!

Igår hade vi ännu en trevlig dag ute på Göteborgs gator. Jag och syster tog en runda på stan och passade på att köpa farsdags present när vi ändå var igång. När mörkret började falla och butikerna stängde letade vi upp ett ställe att äta och därefter blev det bio. Vi tittade på Contagion vilket var en helt ok film. Lite smått seg kanske, så det får tre av fem. Det var en mysig dag.

Nu ska vi käka monsterfrukost med nybakat bröd och smoothie! Sedan beger vi oss till Röhsska museet, ett museum för mode, design och träslöjd. Det kan nog vara sevärt! Jag beger mig hem runt 4 tiden och beräknar att vara tillbaka i K-stad runt 8. Då ska jag ge min älskling en stor kram.

Vi ses
M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback