Hey there!

2011-10-09 @ 18:49:40 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()


God söndagskväll mina vänner! Vilken lugn och skön helg jag har haft. Jag och Jens har bara varit hemma och myst. Igårkväll hade vi filmkväll då vi tittade på bl.a. Black Swan. Har ni sett den? En väldigt märklig film. Tyvärr inget att rekommendera.

På tal om märkligt.. Vet ni? Jag började min vecka med att gå runt och halta. Jag hade sträckt min ljumske rejält.. och här kommer det roliga: i sömnen! Sällan att man hör något så dumt. Mina kollegor skrattade gott åt mig, med all rätt. Det hela känns bara så typiskt mig.

Just nu är Thaian här och umgås med min sambo. Jag får sitta och hålla mig själv sysselsatt medan de spelar Fifa 12, ikväll är jag femte hjulet.

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback