New Eyes

2011-10-22 @ 22:06:47 Permalink Kläder&Annat Kommentarer (0) Trackbacks ()






Jag tvingade in min lilla mamma till stan idag för att jag kände att jag behövde lite assistans. Det var dags för mig att bita i det sura äpplet och inse att jo, jag behöver glasögon. Jag tycker att jag plockade på mig ytterligare ett vuxenpoäng där. Så om ca 10 dagar är jag glasögonorm.

När vi ändå var på stan så införskaffade jag mig några nya godsaker och passade på att även bjuda hem mamma på en fika. Jag bjöd på blåbärspaj. På tal om godsaker så fick jag hem min väst på posten igår, som jag trivs galet bra i. Tycker att den är suverän. Den är klassad som vinterns standardplagg i min garderob. En riktig vinnare!

V ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback