Second Hand

2011-10-09 @ 15:41:19 Permalink Inredning Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag hade play-date med min lilla mamma härromdagen. Vi begav oss ut på en mini utflykt efter jobbet, till "stallet" i lyngby som då är en ganska rörig secondhand butik. Mamma var på jakt efter lite silver. Hon och min moster går nämligen på en silver smides kurs, vilket låter grymt ,eller hur? Så vi var och letade efter en fin silversked som mamma finurligt nog tänker göra en ring och ett hängsmycke av.

När vi nu var i denna stora second hand butiken så blev jag alldeles till mig. Jag såg potentiall i allt! Den kan man göra det av, den kan man fixa till på det viset och där kan man göra så... Det kliade så i fingrarna. Så när jag skaffar hus så tror jag att jag ska på second hand jakt innan man letar nytt. Tänkt så mycket man kan fynda!

Hittade speciellt två godingar som jag inte riktigt kunnat släppa. En jätte fin kontorsstol i super fint skick och en fantastisk soffa som då kunde fungera som hallmöbel.


Jag hade kunnat ta med mig denna hem direkt. En liten dyna på - and it's redy to go.


Tänk er denna vitmålad, i en ljus och ganska tom hall. Som den skulle sticka ut med sin guldiga klädsel. Jag ser det framför mig - och det ser läckert ut ska ni veta!
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback