Back in Business

2011-09-19 @ 21:07:31 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hej mina vänner, jag är tillbaka.

Sommaren är inte till för att uggla framför datorn. Så jag har haft semster ifrån bloggen medan solen har stekt över Sverige. Inte för att jag har tagit del av solen direkt, eftersom jag suttit på kontoret och knapprat. Men vad gör man inte som nyexaminerad när ett jobberbjudande dinglar framför näsan på en? Man tar det såklart.

Nu hälsar jag hösten välkommen. Det är dags för nya tag cch jag längtar efter att få mysa ner mig i tjocka tröjor, the-mys i soffan och mer bloggande.



Vi säger så sålänge, ville bara säga att jag är tillbaka.

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback