Björn Flygare

2012-04-07 @ 22:57:37 Permalink Kläder&Annat Kommentarer (0) Trackbacks ()

Vi var bland annat inom Björn Flygares utställning i Åhus under vår konstrunda i fredags, för att titta på hans konst och framför allt på hans smycken. Han gör väldigt fina silversmycken som ligger både mig, min syster och mamma i smaken. Alltså var valet självklart att gå inom hans utställning. Jag har viljat ha en Flygare designad ring väldigt länge nu, när jag hörde att detta hans sista utställning kliade det extra mycket i i fingrarna. Jag kunde helt enkelt inte låta bli. Jag råkade ha den turen att hitta en ring i en udda storkel som desutom var en modell som han skulle sluta tillverka. Den satt som en smäck på mitt ringfinger. Det var som om jag och denna ring var menade för varandra. Jag känner mig väldigt nöjd och glad nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback