Ditt paket har kommit

2012-04-03 @ 19:32:42 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag är så trött. Så trött på att vänta. Vårt kök är fortfarande inte färdigt och jag vill inget hellre. Jag vill så gärna ha allt på plats. Bänkskivan, kaklet, spisen, fläkten, täckbitarna, ha elen inkopplad, den nya micron, få det nymålade bordet och stolarna på plats, få in allt i skåpen och lådorna... och jag längtar tills vi lagar mat för första gången. Det där magiska ögonblicket då vi kan känna att allt är på plats och då förhoppningsvis kommer att känna att allt har varit värt det.

Bänkskivan kommer nästa vecka så det är egentligen inte långt kvar nu förhoppningsvis. Jag fick även hem en annan avi idag som gjorde att det kliade lite i fingrarna. Vårt bestickset har kommit! Vi har även passat på att investera i ordentliga bestick. Vi har varit på jakt ett tag, så snubblade jag över ett riktigt kanonerbjudande för ett 72-delars set som vi bara inte kunde motstå. Har inte hunnit att hämta ut det idag. Det får bli imorgon. Hoppas att det möter förväntningarna!


/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback