Maria tycker om

2012-04-10 @ 07:23:57 Permalink Inredning Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kuddfodral av trasmattor!!

Älskar tavelväggen!


Mixade färgglada ljusstakar på bordet







Ikeas kaffekoppar i genomskinligt glas skapar vill ha begär




De tre L:en - Ljust, Ljuvligt, Lantigt



Härligt avskalat!


Lampan hade gjort sig riktigt bra i vårt sovrum...

Vill så gärna hitta den där perfekta kistan att ta hem. Vet inte vart den skulle stå, men jag hade gjort plats för den!

Älskar färgkombinationerna, mönsteret och framför allt den öppna spisen!




Soffbordet - mer behöver jag inte säga


Jag tycker om den engelska elegansen- skinfötöljer, murriga färger och lite "jaktstuga" känsla

Att bevara den gamla. Tegelväggen som är vitmålad, spisen och kakelugnen!


Detta var mina favoriter när jag satt och pläddrade igenom mina PLAZA igår. Detta insipreras och avundas jag av. Mycket av det jag gillade kommer ifrån House Doctor och Granit, dem gör helt klart saker i min smak. Något som även var lite roligt var att jag hittade ett tips om hur man kan piffa upp lådor - nämligen genom att tapetsera dem. Vilket råkar vara precis det som jag och Jens gjorde igår! Det blev ett lustigt sammanträffande!

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback