Mitt nya liv började idag

2012-04-09 @ 17:21:13 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag började jag dagen med en lång powerwalk följt av ett rejält pass för magen. Jag har alltså börjat att jobba inför beatchen 2012! Jag har satt upp ett 8 veckors veckors program så att jag iaf kan se respektabel ut när vi är i Rom. Min kropp har knappt tränat på två år - so I think that I need to go easy on her!

Just nu sitter jag och killen i soffan och myser. Vi har precis bryggt kaffe och unnar oss lite påskgodis. Jens spelar TV-spel och jag bläddrar igenom en hel hög interiörs tidningar. Jag behöver bli lite inspirerad!

Som ni ser lever vi fortfarande väldigt glamuröst - dricker kaffe ut plastkopp.

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback