Valborg

2012-04-30 @ 22:49:11 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Superhärligt att vara ledig idag när det har varit så underbart väder. Jag hade hela dagen uppbokad med min kära mamma, som också var ledig denna dag. Vi träffades vid tio tiden i stan för att shoppa lite. Jag lyckades hitta en del godbitar till vårgarderoben. Vi hann även med en hälig fika i solen och det toppade vi med ett besök på växthuset. Vi har planterat blommor, inklusive jag! Jag har fixat blommor till balkongen vilket inte är illa det.

Jag och mor har även hunnit att deklerera vilket var hög tid att göra. Det blir lite klurigare att deklerera när man är egen företagare... Denna häliga kväll avslutades i Everöd där mormor bjöd på korv enligt tradition. Jag är väldigt nöjd med min dag och somnar nu gott brevid min kära man.


Fika på Duvanders!


Mitt arrangemang med "lätskötta" blommor. Jag kallar det nybörjareblommor



Söta blommlådan!



Fina Östen trivs bra i mina föräldrars uterum

Mamma hade stylat om lite och bytt tema på kuddarna. I år är det Navy tema. Känns rätt!

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback