Jag är inte bitter

2012-08-06 @ 19:31:12 Permalink Inredning Kommentarer (0) Trackbacks ()

På något vis lyckades jag lova Jens att jag både skulle städa lägenheten och ta hand om maten ikväll medan han är iväg och tränar och så. Jag är själv overkligt trött, har ont i huvudet och vill egentligen bara slänga mig på sängen och ligga och stirra upp i taket tills jag somnar (alltså kasta bort en hel kväll i sängen, I know). Personligen så struntar jag i hur här ser ut för tillfället (inte så farligt egentligen) och jag hade kunnat tänka mig att bara ta typ en macka ikväll. Men. Ändå kommer jag att göra allt det där som jag absolut inte känner för ikväll, både städa och laga någon soppa som jag aldrig hört talas om innan men Jens tyckte verkade god. Bara för att jag har lovat Jens detta och jag tycker om att göra honom glad. Han kommer inte bli arg eller så om jag inte gör det, men jag vet att han blir glad. Jag kommer med andra ord gå emot min egen vilja ikväll bara för att jag vill se Jens le. Hur hände detta? Hur hamnade jag här? Fan, det här med kärlek suger ibland.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback