Sensuella Isabella

2012-08-23 @ 21:08:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

FIna Isabella har varit på besök här hemma ikväll vilket var mysigt. Passade perfekt när Jens desutom har kvällstjänst för då kunde vi tragga på i vanlig takt. Man tjötar på ganska gött när man träffar den lilla damen. Hon inspekterade nyfiket vår lägenhet efter all renovering och gav tummen upp till både vårt kök och vardagsrum! Vi pratade om allt ifrån att vara nervös på första skoldagen och tänkte tillbaka på gamla goda galna fester. Desutom fick jag en lite försenad födelsedagspresent! Det var lite överraskande - eftersom jag fyllde år i December! haha! Men glatt överraskad såklart. Jag ska baka något gott i helgen så att jag kan prova dem! Tack fina du!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback