We All Needs Heroes

2012-08-21 @ 19:37:00 Permalink Inredning Kommentarer (0) Trackbacks ()

 
Jag har precis gjort en donation till det här ändamålet. "We all need heroes" är en samling med 120 berättelser om människor som har gjort saker för att inspirera andra människor. Idag finns boken i begränsad upplaga med killen som har gjort boken ska försöka att publisera den world wide. Jag tycker att det är en fantastisk idé, därför stödjer jag det gärna. Jag kommer att vara bland dem första på kö att köpa boken när han har lyckats med sitt mål, vilket jag är säker på att han gör.  
 
Inspiration - Det är precis vad jag känner att jag behöver det just. Jag känner att jag har tappat mig själv lite just nu. Min drivkraft och jävlaranamma. Förmodligen behöver jag ett miljöombyte. En miljö som utmanar min kreativitet, inspirerar mig och får mig till att tänka utanför boxen. "Vill man- kan man"säger jag att det är mitt motto - men på senaste har jag faktiskt inte levt utefter det. Det ska bli ändring på det nu.

Jag längtar tills vi är färdiga med vardagsrummet och får undan alla grejer. Då ska jag sitta i vår nya soffa och spela gitarr och sjunga, sedan ska jag plocka fram mitt måleri-set som jag fick av Jens i julklapp och bara stå och måla tills att penseln har tappat alla sina strån. Jag behöver få vara mer kreativ i min vardag, jag saknar det verkligen nu känner jag. Men nu är jag vaken och hoppar på tå igen och känner mig redo för att anta nya utmaningar. Just bring it on!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback