3 December

2012-12-03 @ 08:45:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

 
Godmorgon! Jag har precis kastat i mig lite frukost och sitter nu och funderar på vad jag ska göra idag. Jag ska åtminstone klä på mig något varmt och ut och gå en runda i snön, sen ska jag leta lite jobb. Jag funderar på att gå till Wallgårds för att leta upp en mindre pensel och nya taveldukar så att jag kan fortsätta måla. I'm in a dry spell right now.
 
Jag och Jens advents pyntade färdigt igår, Jens målade även färdigt våra köksmöbler (den matta färgen vi använde sist sög åt sig smuts så vi lägger på ett lager lack) och jag la upp våra gardiner. Sorgligt nog lossnade ena fästet till gardinstången när jag var färdig vilket var typiskt dumt. Nu ligger våra gardiner på golvet istället.
 
Katta och Sebbe kom inom en runda igårkväll för att dricka glögg och äta saffrans gifflar, vilket var trevligt. Vi hade på Sound of Mucis i bakgrunden, jag och Jens tänkte göra det till vår tradition på första advent. Att titta på Sound of music och dricka glögg. Det är mysigt med traditioner.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback