Får man bjuda på en pinne?

2012-12-08 @ 21:11:00 Permalink Inredning Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag mötte upp mamma på stan idag för att hon ville ha sällskap i sin julklapps-shopping. Det var en trevlig tur på stan och vi hann även med att ta en scones och en kopp kaffe på Tea Pot. Jag fick ännu en julklapp avklarad vilket fick mig att känna mig ganska nöjd. 
 
Ikväll så har min kära man lagat mat. Vad jag är lyckligt lottad som har en kille som är så duktig i köket. Ikväll bjöd han på bacon lindad fläskfilé med äpple serverat med pressad potatis och mango chutney sås. Så himla gott!
 
Jag hittade förresten en whiskeykaraff i samma serie som våra whiskeyglas och blev lite sugen på att beställa hem den. Jag tror att den hade gjort sig fint i vitrinskåpet. Det känns stiligt med en whiskeykaraff.
 
 
Karaff ifrån Grandpa

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback